Cala Montjoi (primer dia)

Els i les alumnes de 6è ja són a Cala Montjoi! Ha estat un viatge molt tranquil on han gaudit d’un passeig en vaixell preciós.

En arribar han dinat i tot just ara ja comencen les activitats de tennis, piragua, malabars i temps de platja. A la nit, després de sopar, gaudiran d’un parell d’activitats nocturnes a l’aire lliure. Segur que en acabar a les 23:30 tots i totes dormiran de seguit.

Demà a les 7:30 tothom despert per esmorzar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>