La rutina del BON DIA

Avui compartim amb vosaltres la nostra rutina del Bon dia!

El nostre dia a l’escola comença quan arribem amb l’autobús, ens esperen la Laura, la Carla o la Bintu, ens acompanyen fins a la zona on hem d’esperar que arribin la resta de companys de classe.  Acostumem a esperar asseguts, però si estem cansats d’estar asseguts i necessitem moviment, anem a fer un petit passeig fins al galliner. Tan bon punt som tots, pugem plegats cap a la classe.

Quan entrem al pavelló, deixem la motxilla i jaqueta al penjador, anem a fer un pipí si ho necessitem, agafem l’esmorzar i quan sentim la cançó “És hora d’esmorzar” d’en Pep Puigdemont, seiem per esmorzar, alguns arribem amb molta gana! Un cop tenim la panxa plena, ja estem preparats per fer la rutina. Ballem plegats la cançó de “Bon dia” dels Atrapasomnis, tot seguit mirem qui ha vingut a l’escola i qui s’ha quedat a casa, expliquem que farem durant el dia per anticipar les activitats i finalment mirem el temps acompanyats de la cançó “Quin dia fa” de la Dàmaris Gelabert.

Aquests són moments molt importants i els aprofitem per potenciar la comunicació i interacció entre ells, amb ajuda del modelatge els fem molt partícips.