Menjador escolar

L’empresa que gestiona el menjador de l’escola “Serunion”. Per fer ús d’aquest servei cal registrar-se seguint les instruccions d’aquest document: ALTA APP COLECHEF. El codi de centre que us demanaran està en aquest mateix document.

Quan us doneu d’alta a l’APP del menjador, les famílies que tingueu beca del consell comarcal o gratuïtat, per poder-vos donar d’alta “En l’apartat de dades bancaries, heu de seleccionar l’opció de transferencia, i podreu seguir amb el procediment”

Les famílies que heu de pagar el menjador cal escriure el compte corrent.

Qualsevol dubte que tingueu amb l’aplicatiu del menjador escolar de l’empresa Serunion, envieu correu a questa adreça de correu: soporteapp@colechef.com

DEMANDA AJUTS AL CONSELL COMARCAL

Els codis d’expedient només recuperen dades de renovació de gent que ja és a la base de dades, si no és a la base de dades no hi ha cap expedient a recuperar.

Tota nova alta sempre ha de ser amb certificat digital.

Des d’aquesta web ho poden fer fàcilment

PLA DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR ESCOLAR. Curs 2022-23

Enllaç al document