SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA

CONCEDIDA UNA SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA EN REFERÈNCIA A PROGRAMES I PROJECTES EN L’ÀMBIT DE LES COMARQUES GIRONINES, ANUALITAT 2021.

La Junta de Govern de la Diputació de Girona, ha concedit al CEE Font de l’Abella una subvenció en relació a la convocatòria per al foment de programes i projectes en l’àmbit de les comarques gironines, anualitat 2021, aprovada per la junta de Govern en data 1 de juny de 2021.
Línia 2: per a Centres d’educació especial.
Aquesta subvenció es dirigeix a centres que requereixin millora dels seus equipaments per fer-los més accessibles i així poder garantir el dret universal d’accés a l’educació.

Un cop redactat el projecte amb la supervisió de l’arquitecte tècnic del Departament d’Educació, es presenta documentació a la Diputació per les següents actuacions:

• L’escola Font de l’Abella està situada en un entorn privilegiat tocant als boscos de Palau. Gaudim dins el Centre de molt de jardí. Un dels nostres objectius principals que formen part del projecte educatiu de Centre són les activitats relacionades amb l’autonomia personal i social de l’alumnat. Des d’infantil es programen activitats relacionades amb els desplaçaments de forma autònoma. L’alumnat més petit sovint realitza aquesta activitat dins el Centre fent passejades per darrera l’escola o fins a visitar el galliner o l’hort del Centre que està situat al darrera l’escola.

• A la sortida del pavelló d’infantil(Pi) en direcció cap a darrera l’escola, hi ha una zona que cal arreglar perquè no sigui perillosa, per una banda és molt lliscant degut a que el paviment està molt malmès i per altra banda hi ha una zona de terra que ha cedit i és molt irregular amb forats i pedres. La idea és canviar els panots i construir unes escales per facilitar l’accés i posar-hi passamans. També cal pujar una tanca perquè compleixi la normativa.

Les obres s’han realitzat segons pressupost els mesos d’agost i setembre de 2021 de forma molt satisfactòria.