Activitats nadalenques!

Bona tarda, famílies!

Aquesta setmana us hem anat a buscar el Tió. A diferència d’altres anys, no el vam anar a buscar pel pati de l’escola, sinó que el vam anar a buscar al bosc terapèutic que tenim al costat de l’escola. Estava molt ben amagat, però vam formar un gran equip i el vam trobar!! Alguns dels alumnes deien que sentien olor de pet.

Un cop el vam trobar, amb molta cura el vam portar fins a l’escola, concretament al nostre pavelló. L’hem abrigat, li hem posat un plat i un got i ara només falta posar-li menjar perquè ens cagui molts regals.

Aquesta setmana també hem elaborat treballs manuals per la paradeta de Nadal. La podreu trobar aquest divendres al mercat del Lleó durant el matí.
Vam anar a veure si podíem donar un cop de mà i veure els treballs manuals d’altres aules. Els alumnes més grans venien números de loteria mentre altres vigilàvem la paradeta.

Per acabar, un recull de fotografies de la piscina. Durant aquesta sessió ens han deixat nedar lliurement amb diferents elements flotants. Ens ho hem passat molt bé amb totes aquestes joguines i els matalassos d’aigua!