Xefs dels ocells

Divendres a l’escola els i les alumnes d’acàcies 4 i 5 van dur a  terme una activitat que ens va agradar molt, per un matí ens vam convertir en xefs per a ocells.

Primer en Gerard ens va ensenyar diferents animals que tenim al nostre entorn proper, com ara: el porc senglar, el conill, la guineu, entre d’altres. Vam poder observar com són les seves petjades. Després vam veure diferents aus que tenim al voltant de l’escola i amb l’ajuda d’uns xiulets que va portar vam poder imitar el seu so. Va ser molt interessant. Després de conèixer tot això va arribar l’hora de convertir-nos en xefs per uns instants, amb les pinyes que vam anar portant a l’escola, crema de cacauet i diferents tipus de llavors vam fabricar unes menjadores per ajudar a trobar aliment als ocells a l’hivern i ajudar-los a tenir més energia i sobreviure al fred.

Aquestes menjadores les vam penjar als arbres de l’escola, són totalment sostenibles i quan s’ho hagin menjat tot les podrem reutilitzar. Aquests dies aprofitarem per veure i gaudir observant com mengen els nostres ocellets.

Moltes gràcies, Gerard per tot el que ens has ensenyat! Ha estat fantàstic.