Visita al Museu d’Art Olivera 1, Avet 1 i Castanyer 1

Aquest dimarts els alumnes d’Olivera 1, Avet 1 i alguns alumnes de Castanyer 1 vam fer una sortida matinal al museu d’Art de Girona i vam realitzar el taller “ Una història de colors”.

Allà ens van explicar una llegenda, i és que segons explica la llegenda que fa molt i molt de temps el Museu es va quedar sense colors… I tres animals molt valents van ser els encarregats de buscar l’origen dels colors, però encara tenen molta feina a fer! I sabeu què? Els alumnes d’Olivera 1, Avet 1 i Castanyer 1 es van convertir en uns grans artistes i van poder crear la seva pròpia obra d’art, tot descobrint la creació de nous colors a partir de colors primaris.

Com veureu a les fotos, els alumnes s’ho van passar genial i van gaudir moltíssim del taller!

Felicitats artistes per les vostres obres d’art!