Temps de flors

Ahir vam fer una bona passejada per veure Temps de Flors. Vam trobar-nos amb en Josué i la Farners, dos ex-companys de l’escola i ens va fer molta il·lusió a veure’ls. Vam gaudir d’un dia assolellat fins la tornada a l’escola que ens va ploure una mica.

Vam veure moltes flors i també els gegants de l’escola i els capgrossos de Girona, ens ho vam passar molt bé encara que hi havia molta gent.

Totes les exposicions ens van agradar molt, especialment la del pont de Palanques Vermelles on hi ha moltes flors de colors.

Us deixem unes fotos perquè pugueu veure!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *