SOM ACÀCIES-7!!!

Aquest curs 2023-24 el grup Acàcies-7 està format per 8 alumnes: Paula Reyes, Paula Alabau, Coral García, Marc Labrada, Pau Moreno i tres alumnes més que s’han incorporat aquest curs al nostre grup: Isabel Rincón, Mireia García i Irene Nievas. Benvingudes!!!

En aquest nou viatge d’aprenentatges i creixement personal ens acompanyaran la Neus, la Mariona, la Sussi, en Sergi, la Núria, en Juanjo i altres professionals de la Secció de Secundària.

Hem començat el curs celebrant dos aniversaris. El 10 de setembre la Mireia va fer 14 anys i la Paula Reyes, 18 anys el 15 de setembre. Moltes felicitats a totes dues!!!

Vam menjar, beure, cantar i ballar. Ens ho vam passar molt bé!!!