Setmana cultural (Olivera 3 i 4)

Aquesta setmana ha estat ben especial per tota l’escola. Hem pogut gaudir de la setmana cultural i d’activitats divertides relacionades amb la diada de Sant Jordi, els contes i la cultura. Com fem molt sovint les aules d’Olivera 3 i 4 hem compartit molts moments plegats al llarg d’aquests dies. Ens hem posat a la pell de dracs, princeses i cavallers, hem mirat, escoltat i experimentat de formes diverses molts contes i històries, hem participat en els jocs florals, ens ho hem passat molt bé fent jocs tradicionals al pati i un munt d’activitats més. Mireu mireu quines coses que hem fet: