Recull de fotografies

Bon dia, famílies,

Com cada setmana us volem mostrar un recull de fotografies amb les activitats que hem portat a terme aquesta setmana.

Per començar, vam fer una tarda d’encaixos i jocs de taula. Trobem trencaclosques de senzills i complexos, de personatges i paisatges… Una proposta que ens fa estar concentrats fixant-nos en els detalls de les peces per poder trobar el seu lloc.

Com ja sabeu, aprofitem les estones que tenim mig grup per fer propostes més artístiques. Aquesta setmana hem estat creant un nou mural de la primavera per decorar l’interpavelló.

Tot seguit, podeu visualitzar la sessió d’educació física de mig grup. En aquesta sessió primer es presentava una dinàmica on havien de córrer i ordenar uns cons. Un cop finalitzada la dinàmica, els alumnes van preparar l’espai perquè els alumnes poguessin jugar lliurement amb els elements que més els agraden.

Aquesta setmana també hem portat a terme una sessió de música, on hem introduït el ball de bastons.

Seguim amb la teràpia amb gossos de la mà de l’Albert!

I per acabar, l’activitat més esperada de la setmana. Hem anat a fer el primer toc de tot el curs. Hem aprofitat per conèixer l’entorn de l’escola buscant la farmàcia del barri, el supermercat, el basar oriental, entre d’altres.