DE MATER DEI A FONT DE L’ABELLA 1966 – 2016

50 anys aprenent.
50 anys compartint.
50 anys creixent plegats.
50 anys educant per la inclusió.

El curs 2016-2017 l’escola Font de l’Abella celebrarà el seu 50è aniversari.

La celebració s’iniciarà amb un acte commemoratiu i inauguració d’una exposició retrospectiva de la història de l’escola a principi de curs.

I durant el curs organitzarem:

Jornades pedagògiques.
Per Nadal: pessebre vivent.
Com a fi de celebració: trobada lúdica d’alumnes i famílies de l’escola i antics alumnes i famílies. Si teniu fotografies o algun material que us agradaria que exposéssim ens l’hauríeu de fer arribar a l’escola i amb molt de gust li farem un lloc a l’exposició.

Ei!!!

No deixeu de visitar la nostra web que us anirem informant puntualment dels actes previstos i dates.

Del “Mater Dei” a la “Font de l’Abella”, només hi ha un breu itinerari a peu, poc més de cent metres, però el seu itinerari pedagògic té més de 50 anys d’història de l’Educació Especial a Girona, ….

José Luís Saiz