Sortida al mercat de Salt

Fa uns dies vam anar de sortida d’autonomia i vam anar a conèixer el mercat de Salt. Ens van rebre un munt de persones: Núria Heras (regidora de Desenvolupament Local i Serveis Urbans), Marta Júlia (presidenta de l’Associació de Comerciants del Mercat de Salt), dos policies locals i la Dolors, la Carme i altres persones de l’Associació amics de l’UNESCO.

Primer, els dos policies locals ens van repartir els carnets infantils de Policia Municipal de Salt i on podrem posar les nostres fotos i ser com agents del policia. Desprès, la Carme dels amics de l’UNESCO ens van explicar moltes coses sobre el mural de La gent del mercat. Vam veure que són figures planes i hi veiem persones que compren i venen coses, parades de fruita, peixos i moltes coses més!

Desprès vam anar a la volta per dintre al mercat, vam veure aquestes parades: fruiteria, carnisseria, peixateria, llegums cuits i fins i tot hi vam trobar la mare d’un alumne de l’escola. Abans de marxar, ens van donar un llibre del mercat amb una bossa i una cantimplora per cadascú, van marxar molts contents i carregats de la visita del mercat.

Moltes gràcies a tots per l’acollida!