LA KIRA A L’ESCOLA

Aquest dimecres 14 de febrer ha vingut a l’escola una gossa policia que es diu Kira acompanyada de dos policies: l’Esteve i en Narcís.

La Kira és de raça labrador, té 5 anys i és molt afectuosa.

Es va presentar a tots i totes les alumnes dels grups d’Ac-3 i Ac-7 donant-nos la poteta un a un. En Narcís ens va explicar que la Kira és molt llesta, que té molt bon olfacte i que per això pot ajudar a la policia a trobar substàncies, persones,… només per l’olor!

Després l’Esteve ens va fer una demostració de com és d’obedient la Kira fent el que li ordenen. Nosaltres li donàvem les ordres i ella seia, s’estirava, feia un gir i fins i tot passava per sota les nostres cames. Que divertit!

Al final vam sortir del mòdul, vam amagar un mòbil i la Kira va buscar i buscar tot olorant fins que el va trobar. Molt bé Kira! També vam conèixer una altra companya de feina, una gossa policia que es diu Laika.

Ha estat un plaer que ens vinguéssiu a visitar!!!