FEM UNA COMPRA PER CASA!

Bon dia i bon any a tothom! Els nois i noies de Castanyer 6 ja hem tornat a les classes després de les vacances de Nadal! Estem molt contents i contentes d’haver-nos retrobat.

Aquesta setmana us volem explicar una de les activitats que més ens agrada; La Sortida d’Autonomia! En aquesta activitat, els divendres al matí anem a visitar diferents serveis i establiments de la ciutat de Girona. Anem a veure museus, exposicions, al supermercat, a fer el toc, etc.

Avui, hem anat al supermercat a comprar, però no a fer una compra qualsevol, sinó a comprar el que necessitàvem per casa. A principis de setmana, vam demanar als pares què ens feia falta, i avui hem portat diners a l’escola per poder anar a comprar. Primer de tot, hem preparat la llista de la compra per no deixar-nos res! Després hem anat cap al supermercat que tenim al costat de l’escola a fer la compra! Hem voltat pels passadissos, hem llegit cartells, hem fet cua a la caixa i hem pagat!

Ens ho hem passat d’allò més bé! Us deixem un recull de fotografies.