Felicitats Jana

Bon dia, famílies!

Aquesta setmana ha sigut l’aniversari de la Jana!! Com ja sabeu som una classe que ens agrada molt celebrar els aniversaris, així que no va faltar un bon pastís, música i globus!

Aquesta setmana hem aprofitat la sortida d’autonomia per conèixer jocs característics o emblemàtics de Girona. Aquest any, fem el projecte de “coneixem Catalunya” i aprofitarem aquestes sortides per anar a visitar la Catedral de Girona, el cul de la lleona, la farmàcia Masó, entre d’altres…

Hem començat visitant el Pirulí, ja que va sortir dels seus propis interessos- És una antena que podem veure des de l’escola i els alumnes ens preguntaven per ella. Així que vam decidir que fos el nostre primer destí relacionat amb el projecte.

Va ser un viatge una mica llarg, pel fet que vam haver d’agafar dos autobusos, però va valer la pena.

Explicar-vos també, que ja ha arribat la Vella Quaresma a l’escola i cada setmana li traiem una cama. Aprofitant aquesta temàtica, vam treballar els diferents calçats que porta aquest personatge.

I per acabar la setmana, vam anar una estoneta a la luditeca. Allà vam poder jugar a metges, a la cuineta, a fer construccions….