CONCEDIDA UNA SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA

CONCEDIDA UNA SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA EN REFERÈNCIA A PROGRAMES I PROJECTES EN L’ÀMBIT DE LES COMARQUES GIRONINES, ANUALITAT 2019.

La Junta de Govern de la Diputació de Girona, ha concedit al CEE Font de l’Abella  una  subvenció en relació a la convocatòria  per al foment de programes i projectes en l’àmbit de les comarques gironines, anualitat 2019, aprovada per la junta de Govern en data 19 de febrer de 2019.

Línia 2: per a Centres d’educació especial.

Aquesta subvenció es dirigeix a centres que requereixin millora dels seus equipaments per fer-los més accessibles i així poder garantir el dret universal d’accés a l’educació.

Un cop redactat el projecte amb la supervisió de l’arquitecte tècnic del Departament d’Educació, es presenta documentació a la Diputació per les següents actuacions:

• Eliminació d’una banyera situada a 1m aproximadament d’alçada i construcció d’un plat de dutxa. Incorporació d’un wàter necessari donat el nombre d’alumnes matriculats.
  • Construcció d’una petita rampa amb barana a cada banda per donar accessibilitat al gimnàs de l’escola i eliminació d’un escaló.
  • Construcció d’una rampa d’accés per dos bandes amb barana a Direcció i eliminació de dos escalons.

Les obres s’han realitzat segons pressupost el mes de juliol i agost de 2019 de forma molt satisfactòria.