CONCEDIDA UNA SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA

CONCEDIDA UNA SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA EN REFERÈNCIA A PROGRAMES I PROJECTES EN L’ÀMBIT DE LES COMARQUES GIRONINES, ANUALITAT 2023

La Junta de Govern de la Diputació de Girona, ha concedit al CEE Font de l’Abella una subvenció en relació a la convocatòria per al foment de programes i projectes en l’àmbit de les comarques gironines, anualitat 2023, aprovada per la junta de Govern en data 4 d’abril de 2023.

Línia 2: per a Centres d’educació especial.

Aquesta subvenció es dirigeix a centres que requereixin millora dels seus equipaments per fer-los més accessibles i així poder garantir el dret universal d’accés a l’educació.

Un cop redactat el projecte amb la supervisió de l’arquitecte tècnic del Departament d’Educació, es presenta documentació a la Diputació per les següents actuacions:

• Ampliació de la porta d’entrada al lavabo per facilitar l’accés de l’alumnat ja que no compleix amb les mesures normatives.
  • Canvi de les rajoles del terra, ja que és un terra molt vell, polit i relliscós, per un terra adequat més rugós.
  • Ampliació de l’espai on s’ubica el wàter (actualment hi ha dos wàters) ja que gairebé no es pot tancar la porta un cop ets dins i substitució dels urinaris per un altre wàter, així n’hi hauria tres, que són molt necessaris. L’alumnat amb mobilitat reduïda té dificultats per entrar al lavabo perquè no hi ha suficient espai.
  • Baixar les piques del lavabo per millorar l’accés de l’alumnat i poder rentar-se les mans amb comoditat.

Les obres s’han realitzat segons pressupost els mesos d’agost i setembre de 2023 de forma molt satisfactòria.