Benvingut Fernando!

Bon dia, famílies!

Aquesta setmana tenim una notícia molt important a dir-vos! Us presentem en Fernando, un alumne nou que ha començat a la nostra escola. Durant la setmana hem afavorit una bona acollida i una adequada incorporació d’en Fernando a la nostra aula. Estem molt contents de tenir-lo amb nosaltres!

Aquesta setmana us mostrarem algunes de les activitats que hem portat a terme. Per començar, la sortida d’autonomia. Dimecres vam anar a fer uns encàrrecs al supermercat. Havíem de comprar diferents productes per l’escola, així que un cop vam tenir la llista, vam anar a buscar tot el que ens feia falta.

També, vam fer una sessió de música amb l’Helena. Aquí podeu veure com ens diem bon dia mentre toquem un per un la guitarra.

Aquestes imatges són de la sessió de psicomotricitat que els va proposar la Faustina, mentre el grup era a piscina.

Tot seguit, us mostrarem algunes activitats d’aula. Com la proposta de plàstica d’aquesta setmana. Vam estar experimentant amb el fang i vam fer uns plats que posteriorment pintarem.

I ja per acabar, durant la setmana fem moltes activitats de traç, llengua i mates. Així que us mostrem unes imatges on podeu veure en Fernando dibuixant amb retoladors i, més avall, com repassem les formes geomètriques amb mig grup. Aprofitem quan es desdobla el grup per poder oferir un treball més individualitzat.

Bon inici de setmana!