Activitats de la Setmana Cultural a Acàcies-7

Aquesta setmana hem fet diferents activitats proposades per les comissions de biblioteca i festes de l’escola.

Vam començar dilluns participant en el concurs de dibuix de l’escola amb la temàtica de Sant Jordi i les lletres. Aquests són alguns dels nostres dibuixos.

Dimarts vam anar a passejar pel centre de Girona i vam estar una estona venent detalls, fets a l’escola, a la paradeta que teníem al carrer Nou. Vam veure companys d’altres anys i també ens van visitar familiars.

Dimecres al matí ens van proposar fer dibuixos al pati amb guixos de colors, aprofitant que sortia un bon sol. A la tarda vam veure l’espectacle del mag Artur. Ens va sorprendre molt amb la seva màgia!

Dijous després del pati va venir la Tere, de Morera-2, a explicar-nos un conte molt bonic sobre un nen i un ocellet. A la tarda vam fer de padrins lectors als nens i nenes de Primària. Els hi vam explicar tres contes de la biblioteca de l’escola i ens va agradar poder compartir amb ells aquesta estona.

Divendres al matí vam participar en el concurs de pintura sense mans i va ser una experiència curiosa i divertida ja que el pinzell el fèiem anar amb la boca i, no sempre, pintava on volíem.

A la tarda la Mª Àngels va fer l’entrega de premis del concurs de l’escola, tots en vam tenir i ens va regalar un clauer d’abella molt simpàtic. Tot seguit vam fer la xocolatada, que ens va preparar la Roseta, com a cloenda de la setmana. Boníssima!

1. Cristina

Hola!! ens ha agradat moltíssim veure aquestes fotos de totes les activitats que vàreu fer. Una setmana ben divertida segur. 😍🥰🥳💯💫