2a Sessió SDTAC gener 2017

INFORMACIONS

• Jocs Florals Escolars de Catalunya. Nova modalitat per aquest curs: “Conte audiovisual il·lustrat”. Els seleccionats sortiran al programa Educa Què? de TVGi. Els premiats es publicaran a Una mà de contes
  • Concurs Scratch Challenge. Aquests concurs vol premiar projectes de Scratch dels alumnes de 5è i 6è per tal de reconèixer la tasca al voltant de la programació que estan duent a terme i incloure-ho dins del programa mSchools. La temàtica són els viatges.

ANIMACIÓ

Per què?

Algunes eines :

Per saber‐ne més:

SCRATCH

Entreu en el web https://scratch.mit.edu/ i mireu com es programa amb Scratch

COM FER CAPTURES DE PANTALLA

EDpuzzle

EDpuzzle és una eina gratuïta que arriba per a transformar els vídeos i utilitzar-los pedagògicament. Amb EDPuzzle podem retallar el vídeo, afegir-li comentaris, pausar-lo i demanar a l’alumnat que respongui preguntes. També permet categoritzar i ordenar els vídeos per temàtiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *