En aquesta primera sessió hem tractat aquests punts:
- Premis CAC. El seu objectiu és premiar les habilitats en l’anàlisi, la reflexió i la producció dels continguts audiovisuals. Si algú s’anima pot mirar les bases per participar. Els premis són en metàl·lic.
- Xarxa docent. Fa molt de temps que funciona. Recordem que és un espai d’acompanyament i formació per al professorat interessat en la utilització 2.0 a l’escola. Pots triar els temes que més t’interessen i participar en els fòrums i rebre notícies relacionades.
- Toolbox. Toolbox et facilita l’accés a un contingut mòbil educatiu de qualitat. Inspira’t i troba les millors apps i experiències per a l’aula. Es poden valorar les eines utilitzades, compartir experiències i propostes i també valorar-ne d’altres.
- Instància genèrica de l’apdcat. L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades permet a través d’un formulari enviar-los un document per tal que en verifiquin la seva coherència legal. Cal prendre mesures preventives per no incomplir normativa.
- Nous tutorials per a l’Hora del codi: https://code.org/learn
- Scratch. Activitats de programació per treballar la geometria
Inserir varies imatges en un article: els carrusels
Després del tancament de Picasa, aquí trobem una bona alternativa per inserir imatges als blogs amb diferents formats. Per a Nodes l’explicació la trobareu aqui.
Fragment de la conferència inaugural Tendències internacionals en aprenentatge mòbil a càrrec de Francesc Pedró (cap de Polítiques Educatives a la UNESCO) a les IV Jornades TIC i Educació (Facultat d’Educació i Psicologia de la UdG) del 21 d’octubre de 2016.
El debate no debe ser si TIC si o no, si no que educación queremos! entrada al blog Disruption! de Juan Domingo Farnos.
Si voleu dir res ja sabeu, s’admeten comentaris 😉
Salut
Juanjo