Taller de la compra.

Aquest curs el grup Taronja s’encarrega del Taller de la compra. Un moment en què potenciem diferents capacitats com poden ser l’autonomia, la iniciativa, el treball en equip, la responsabilitat, l’organització… que ens serviran per a un futur.

L’objectiu general és que l’alumnat adquireixi les competències necessàries. Aquestes són un conjunt d’habilitats, actituds i aptituds que influeixen en com es desenvolupen les activitats per fer una compra responsable dels diferents productes.

De forma més específica treballem la familiarització amb els diners, demanem el tiquet i comprovem que està tot correcte, aprenem a comportar-nos en els diferents establiments, entre d’altres.

Durant el taller l’alumnat té la possibilitat de fer la compra seguint uns passos:

Els dimecres al matí, dos alumnes passen per les diferents aules de l’itinerari funcional, piquen a la porta, saluden i pregunten si necessiten alguna cosa per comprar.

A la llista de la compra, apunten el que se’ls hi demana i finalment arriben a la classe on es posa tot en comú.

Dijous, després de fer la relaxació, mig grup mira la llista per saber a on s’ha d’anar a comprar. Un cop organitzats, agafen la bossa, els moneders, la llista de la compra i cap al carrer. Un cop sortim al carrer també tenim en compte saber estar, els semàfors, el to de veu…

Un cop feta la compra, se separen els productes per grups i es reparteixen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *