Logopèdia

Al centre hi ha dues logopedes que atenen als alumnes de manera individual o en grup. La seva feina es realitza de forma coordinada amb les tutories.

L’edat prioritària d’atenció de logopèdia serà la corresponent als cicles d’educació infantil i primària. Rep aquesta atenció l’alumnat que presenta problemes auditius, de llenguatge i de parla amb patologies associades.

El departament vetlla per potenciar la comunicació i també coordina la creació dels materials i plafons per a l’alumnat que utilitzen un Sistema Alternatiu i/o Augmentatiu de Comunicació (SAAC).

Us recomanem la pàgina web de ARASAAC, on podeu trobar un ampli catàleg de pictogrames i diversos materials.

El departament treballa per incorporar noves tecnologies que puguin facilitar la comunicació de l’alumnat.