Mes cultural.

Aquest curs a nivell d’escola hem celebrat el mes cultural portant a terme una situació d’aprenentatge anomenada “Els colors de Gaudí”.

A partir de la sortida que vàrem fer al Parc Güell, l’alumnat va descobrir diferents escultures de l’arquitecte Antoni Gaudí i així van començar a sorgir diferents idees les quals ens  servirien per dur a terme diverses activitats.

La metodologia proposada per aquesta SA, està estretament relacionada amb els principis generals i pedagògics recollits per la Llei orgànica d’Educació, així com amb les orientacions i principis metodològics que apareixen en els currículums. De manera general, durant el transcurs d’aquesta proposta didàctica es promou l’aprenentatge significatiu mitjançant l’experimentació, el joc i el moviment.

Els objectius generals que ens vam proposar són els següents:

• Treballar els colors.
  • Apropar la cultura de la ciutat a l’alumnat.
  • Potenciar la manipulació, experimentació, expressió i creativitat.
  • Fomentar la socialització dels diferents grups.

A continuació us deixem un recull de fotografies on es poden veure les diferents activitats que l’alumnat van poder realitzar amb les diferents tècniques emprades per Gaudí.

A més a més, en aquesta SA hem tingut en compte la veu de la família per tal de recollir i compartir la seva visió, tant sobre l’evolució dels aprenentatges com pel que fa al creixement personal i social del seu fill/a. La seva col·laboració ha fet possible poder compartir i valorar tots junts el procés d’aprenentatge de cada alumne. Per aquest motiu tanquem el mes cultural amb un esmorzar col·lectiu, una exposició de tots els treballs i una petita festa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *