Menjador

Gran part dels alumnes fan ús del servei de menjador de l’escola, ja que logísticament la majoria venen amb transport des de diferents barris de la ciutat. Amb això, el Consorci d’Educació de Barcelona subvenciona als alumnes amb una beca que cobreix la major part de cost del menjador. L’empresa de menjador que treballa amb l’escola és Com a casa.

L’escola té cuina pròpia, fet que permet gaudir de menjars fets per a consumir al moment. També facilita de manera notable l’adaptació dels àpats a les característiques dels alumnes que, per diversos motius, han de menjar diferent.

L’horari del menjador és de 13:30h a 14:30h. Està dintre de l’horari lectiu, fet que permet als tutors continuar la seva tasca docent, en aquest cas, contribuint a treballar l’adquisició de bons hàbits alimentaris, higiènics i socials amb els seus alumnes.

Quan s’acaba l’estona de dinar, els alumnes desenvolupen diferents activitats lliures i organitzades a mode d’esbarjo, a càrrec de l’equip de monitoratge de l’empresa de menjador.

Fes clic aquí per consultar el menú basal del mes actual.