Trets d’identitat

Els trets més característics que es viuen en l’activitat diària del centre i en el conjunt de la comunitat educativa són:

• La no confessionalitat, respectant la llibertat religiosa.
  • El pluralisme ideològic, acceptant les diferències i promovent la convivència de cultures i diferents maneres de pensar i de viure el món.
  • La defensa de la igualtat, dels drets i de les oportunitats de les persones en relació a les seves capacitats. Això implica la no discriminació de ningú sota cap pretext de raça, sexe, llengua, minusvàlua o ideologia.
  • La utilització del català com a llengua d’aprenentatge, sempre amb respecte, i el foment d’altres llengües, especialment del castellà.

Respecte el treball amb els alumnes es té especialment en consideració:

• L’especificitat de cada alumne, considerant-lo íntegrament en les seves dimensions: personal, familiar, escolar i social.
  • El desenvolupament de la individualitat de cada alumne mitjançant la potenciació de les competències bàsiques.
  • L’avaluació i la valoració del progrés de l’alumne.
  • La col·laboració estreta entre la família i el centre.
  • La consideració del centre com un espai de transició i preparació per a la futura vida de l’alumne.

La línia pedagògica de l’escola es divideix en 2 itineraris principals: