Educació física

A les sessions d’educació física de l’escola s’atén a l’alumnat tant de forma grupal com individual. El seu treball està fonamentat principalment amb l’objectiu de:

• Desenvolupar conductes actives per tal d’incrementar la condició física, ajustant la pròpia actuació a les pròpies possibilitats i limitacions corporals.
  • Compartir i gaudir de l’exercici físic i de l’expressió i la comunicació corporal de forma col·lectiva mitjançant el joc, la dansa i qualsevol activitat física que comporti el desenvolupament de la persona.
  • Fomentar el treball psicomotriu i/o esportiu, tenint en compte la diversitat d’edats i les característiques de l’alumnat.

Fora del centre, els alumnes gaudeixen dels serveis externs de piscina, rocòdrom i hoquei.