Serveis externs

L’activitat diària de l’escola és recolzada per diversos professionals externs que poden assessorar al professorat del centre o bé treballar directament amb les famílies i/o els alumnes. De manera ordinària col·laboren amb el centre:

• L’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP): El psicopedagog, la treballadora social i la fisioterapeuta ofereixen la seva atenció a concretar.
  • La psicologia clínica itinerant del CEE Vil·la Joana, ofereix la seva atenció els dimarts i divendres.
  • Un referent de la Fundació ONCE atén alumnes de l’escola amb discapacitat visual de manera esporàdica.
  • El personal intern i els serveis externs de l’escola es coordinen amb els serveis socials de diferents barris de Barcelona.
  • Rebem suport, recursos i formació des del Centre de Recursos Pedagògics (CRP).
  • El Servei Educatiu Específic Motòrics (SEEM) del CEE Pont del Dragó.