Sortides a l’entorn proper: Biblioteca i parc.

Durant aquestes darreres setmanes, el Grup Lila, juntament amb els companys d’itinerari, hem tingut l’oportunitat de sortir de l’escola per gaudir de diferents activitats.

En el marc de la celebració de Sant Jordi, el personal de la Biblioteca Gabriel García Márquez ens van preparar la seva sala sensorial per explicar-nos dos contes de manera vivencial mitjançant l’ús de dispositius d’estimulació visual i acústica. En ser contes interactius, no ens vam limitar a l’escolta: vam cercar gats i llums, sentir miols, bufar, sacsejar les mans i connectar amb les històries de manera divertida.

Per si voleu conèixer els contes que ens van explicar, els títols són els següents:

“A dormir, gatets”, de Bàrbara Castro Urío i “Un llibre”, d’Hervé Tullet.

És una sort tenir aquest espai accessible, inclusiu i tan atractiu al nostre barri!

A continuació podeu veure’n algunes fotografies:

D’altra banda, el grup Lila hem recuperat l’hàbit de fer la sortida setmanal al parc de davant de l’escola. És una estona al matí on, en un ambient distès i de joc, treballem el vincle entre els membres del grup, la comunicació i d’altres fites tan importants com són l’espera del nostre torn, el respecte als altres i al material comú, així com els desplaçaments en l’entorn proper.

Us deixem algunes fotografies perquè veieu com ens ho vam passar el darrer dia:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *