Les fruites i els seus colors.

Aquest any el grup Verd clar se centra a treballar “Les fruites i els seus colors”. S’ha escollit aquesta situació d’aprenentatge perquè les fruites és un tema proper per l’alumnat, ja que es treballa cada dia a les rutines d’entrada concretament a l’hora de fer el menú.

Aquesta situació d’aprenentatge es treballa de manera globalitzada, pel fet que intenta intervenir en diferents àrees del desenvolupament de l’infant, tot promovent el seu desenvolupament integral.

Hem après moltes coses sobre aquests aliments: els colors, la forma, el tacte i fins i tot hem tastat algunes fruites ben bones!

Per introduir els colors hem realitzat activitats de classificació de les fruites segons els seus colors. A més, s’han dut a terme diverses activitats com per exemple hem fet un trencadís de color vermell per emplenar una poma, hem elaborat una mandarina amb plastilina de color taronja, hem estampat una pera amb pintura de color verd, entre altres.

Per treballar la forma, el tacte i el gust s’ha presentat als infants mitjançant un tastet de les diferents fruites treballades al llarg de la situació d’aprenentatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *