Projecte CEEPSIR

Centre d’Educació Especial Proveïdor de Serveis i Recursos

El CEEPSIR (Centre d’Educació Especial Proveïdor de Serveis i Recursos) és un servei que ofereix l’escola des del curs 2023-24.

És un servei que ofereix suport als centres ordinaris de la nostra zona educativa (Rubí, Castellbisbal i Sant Cugat del Vallès) per tal que puguin atendre els alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu des d’una mirada inclusiva.

Té com a objectiu principal facilitar estratègies organitzatives i metodològiques que fomentin l’aprenentatge dels equips docents i del mateix centre per millorar la resposta educativa i inclusió del seu alumnat.

Les intervencions es prioritzen en funció del mapa de necessitats de la zona que tenen els diferents EAPs de la nostra zona educativa d’influència.

Podeu consultar el projecte en el següent enllaç.

PROJECTE CEEPSIR CEE CA N’ORIOL