Programa de salut

Des del curs 2022-2023, el centre està adherit al Programa d’Atenció a l’alumnat amb Necessitats Especials de Salut als centres educatius.

Aquest programa va dirigit a l’alumnat del centre que tingui necessitats especials de salut, sempre que la família hagi signat prèviament la seva autorització.

Aquest programa permet que assisteixi setmanalment al centre una infermera, en dimarts i en horari de 10:00h a 13:00h.

La infermera referent del centre es la Carol Sáenz i assisteix a l’escola els dimarts de 10h a 13h.

Les funcions de la infermera són:

• Vetllar pel benestar i salut de l’alumnat adscrit del programa.
  • Assessorar als professionals que intervenen amb aquest alumnat sobre aspectes de salut rellevants.
  • Realitzar formacions específiques sobre temes concrets de salut al Claustre.
  • Revisar els protocols de salut i les autoritzacions referides a administració de medicacions que tenim a l’escola.
  • Participar en l’elaboració del PI, referent a l’apartat de salut, de l’alumnat adscrit al programa.
  • Coordinar-se amb altres serveis de salut externs al centre que atenen a l’alumnat.
  • Reunir-se i assessorar a les famílies d’aquest alumnat sobre aspectes de salut importants.

Infermera referent:

Carol Saenz