Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un recurs molt important per a l’aprenentatge de l’alumnat i són eines d’ús habitual.

Apostem perquè l’alumnat de l’escola, tenint en compte les seves capacitats i habilitats, siguin competents digitalment.

Totes les aules del centre estan dotades de pissarres digitals interactives (PDI) i a més cadascuna d’elles disposa de dues tauletes tàctils. També disposem d’un monitor interactiu per a l’alumnat de secundària.

L’alumnat participa en l’elaboració dels blogs de les diferents etapes educatives de l’escola.

La comunicació entre l’escola i la família es dur a terme mitjançant l’APP DINANTIA.

A conseqüència de l’emergència sanitària per la COVID-19 s’ha implementat l’ús de les videotrucades tant per a la coordinació entre professionals com per a la coordinació amb les famílies.