QUI SOM?

L’AMPA la formem totes les famílies dels/les alumnes de l’escola.

Dins de l’AMPA hi ha uns representants, que són els encarregats de treballar de forma directa amb l’escola i les diferents administracions públiques implicades en el procés educatiu dels nostres fills i filles.

Els representants de l’AMPA es reuneixen de manera periòdica amb l’equip directiu del centre.

Actualment, els membres de la Junta Directiva de l’AMPA són:

• President

Lluís Cabré

• Secretària

Maite Augé

• Tresorer

Xavier Giménez

QUÈ FEM?

• Organitzem el casal d’estiu (subvencionat parcialment per l’Ajuntament de Rubí).
  • Organitzem els casals vacacionals de Setembre, Nadal i Setmana Santa (subvencionats parcialment per l’Ajuntament de Rubí)
  • Organitzem, conjuntament amb l’escola, la festa de final de curs per les famílies.
  • Organitzem la panera de Nadal, amb l’objectiu de recaptar fons
  • Col·laborem amb l’escola en l’adquisició de nou material pedagògic.
  • Invertim en nous projectes d’escola
  • Oferim serveis de canguratge en reunions d’escola.
  • Col·laborem amb APDIR per organitzar Respirs de cap de setmana, el Casal de dissabtes i diferents activitats organitzades per l’associació
En definitiva AJUDEM als nostres fills i filles!

VOLS CONTACTAR?

L’AMPA està oberta a propostes de millora i suggeriments que ens vulgueu fer arribar, així com a qualsevol tipus de col·laboració.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic:

ampaceecanoriol@gmail.com

També podeu consultar el nostre blog:

Tenim un grup de whatsapp. Si en vols formar part només ens ho has de comunicar!

AJUDEM ALS/LES NOSTRES FILLS/ES!

UNIU-VOS A L’AMPA, US HI ESPEREM!

Visita el Blog de l’AMPA | Visita el Facebook de l’AMPA