Colònies d’escola

Els alumnes de les etapes de Compartida i d’Infantil i Primària tenen l’opció de participar de les colònies de dos dies (una nit), en una casa de colònies. Alguns dels objectius que es plantegen són la convivència, el treball de l’autonomia i els hàbits rutinaris i la relació amb la natura i l’entorn proper, mitjançant la programació de les diferents activitats proposades.

Als alumnes de Secundària també se’ls ofereix la possibilitat de participar d’unes jornades de convivència durant dos dies (una nit), amb l’objectiu de conviure amb els seus iguals, de desenvolupar les tasques quotidianes i socials que es treballen en el dia a dia i de planificar les activitats d’oci i temps lliure, així com de gaudir de la natura i de l’entorn proper mitjançant excursions.