Menjador escolar

L’escola disposa d’instal·lacions de cuina pròpia i cuiner. Un equip de 16 monitors/es i una coordinadora que s’ocupen de l’atenció als alumnes. Tots depenen de l’empresa que s’encarrega del servei CAMPOS ESTELA cliqueu i accedireu al web.

L’espai del menjador és el lloc on els alumnes no només mengen sinó que aprenen hàbits i normes de comportament a l’hora de menjar. Una correcta dieta variada, basada en el consum de llegums, verdures i proteïnes permet la seva correcta alimentació.

L’horari del servei de menjador és de 13h a 15h. Els alumnes s’organitzen en dos torns per dinar. Els alumnes de les etapes de Compartida i d’Infantil/Primària dinen en el primer torn de 13h a14h i els de l’etapa de Secundària ho fan en el segon torn, de 14h a 15h.

S’ofereix el dinar, el servei de vigilància i activitats de lleure que depenen del pla pedagògic organitzat pels monitors/es.

INFORME AMB CONSELLS I RECOMANACIONS del Programa de Revisió de Menús Escolars a Catalunya (PReME) de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, realitzat el curs 2021-22.