L’escola

L’escola Ca n’Oriol, inaugurada el curs 2003/2004, està ubicada a la comarca del Vallès Occidental, al municipi de Rubí, més concretament al barri de Ca n’Oriol.

Som un centre públic, depenent del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, d’àmbit comarcal.  Els municipis adscrits al centre són Rubí, Sant Cugat del Vallès i Castellbisbal.

L’escola acull alumnes de 3 a 20 anys “amb necessitats educatives especials greus o severes que necessiten una elevada intensitat de suport educatiu i mesures curriculars, metodològiques, organitzatives o psicopedagògiques altament individualitzades”, tal com estableix el Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de “l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu”.