Projectes de col·laboració amb instituts

INSTITUT LA SERRETA

Durant els últims cursos, el nostre centre ha portat a terme diferents col·laboracions amb l’Institut La Serreta, ubicat al municipi de Rubí. Aquestes han anat variant al llarg dels cursos, tot i que algunes d’elles s’han anat mantenint al llarg dels anys.

Actualment es duen a terme les següents col·laboracions entre ambdòs centres:

• Conveni de pràctiques amb l’alumnat del “CFGM d’Atenció a persones amb situació de dependència”.
  • Conveni de pràctiques amb alumnat del “CFGS d’Integració Social”.
  • Projecte de l’hort: els alumnes de Ca n’Oriol col.laboren amb els alumnes de 2n del “CFGM d’Atenció a persones amb situació de dependència” en l’hort escolar de l’INS La Serreta.
  • Visites al centre: es faran visites guiades al centre adreçades als alumnes de CFGS d’Integració Social i CFGS d’Educació Infantil de l’Institut La Serreta. L’objectiu és donar a conèixer el centre i fer una aproximació al món laboral al qual tindran accés un cop finalitzi la seva formació.
  • Gimcana d’activitats d’hivern com a pràctica dins del mòdul d’oci i lleure del “CFGM d’Atenció a persones amb situació de dependència”.
  • Conveni de pràctiques en mobilitat transfronterera dels estudiants de l’IRTS de Perpinyà. Són estudiants de primer curs de Moniteur-éducateur, una formació equivalent als cicles formatius de grau superior en el camp de la integració social i l’acompanyament socioeducatiu.

INSTITUT TORRENT DELS ALOUS

El curs 2022-2023 es reinicia el projecte d’Intercanvi i Socialització, aturat fa dos cursos per la pandèmia, amb l’Institut Torrent dels Alous.

Degut a les necessitats i característiques del moment actual del dos centres, el projecte inicial s’ha hagut de reajustar. Es farà una prova pilot amb l’alumnat de 1r d’ESO de l’optativa de “Relaxació i autoconeixement” de l’INS Torrent dels Alous i l’alumnat de secundària del CEE Ca n’Oriol. En funció de la valoració es tornarà a redactar el projecte de nou.

Les propostes del nou projecte són les especificades a continuació:

• Dinàmica de coneixement (al nostre centre)
  • Activitats artístiques conjuntes i espai de socialització (al nostre centre)
  • Activitats artístiques conjuntes i espai de socialització (al Institut Torrent dels Alous)

ESCOLA CREIXEN TERRASSA

El curs 2022-2023 s’inicia la col·laboració amb l’Escola Creixen Terrassa:

INSTITUT OBERT DE CATALUNYA

El curs 2022-2023 s’inicia la col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya:

• Conveni de pràctiques amb l’alumnat del “CFGS d’Integració Social”.