Projecte compartida I.E. Teresa Altet

El Projecte de Compartida és un projecte educatiu que es va iniciar conjuntament amb l’Institut Escola Teresa Altet el curs 2016-2017. Va ser un projecte nascut per la necessitat d’espais del nostre centre però que ambdòs centres van voler aprofitar per iniciar un projecte que apostés per la inclusió dels alumnes NESE/NEE en l’entorn de l’escola ordinària.

L’objectiu d’aquest projecte era i és dur a la pràctica el Decret 150/2017 que fa referència l’atenció educativa de l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

Amb aquest projecte alguns grups tutoria de l’escola desenvolupen la seva activitat lectiva en aules de l’I.E. Teresa Altet, alhora que comparteixen activitats i espais amb l’alumnat del centre ordinari.

A finals del curs 2021-2022 es va crear, de forma col·laborativa entre els dos centres, el “Protocol d’activitats compartides dins d’un marc inclusiu”, amb l’objectiu d’establir les bases per dur a terme les activitats del projecte d’escola compartida.

Aquest projecte a més de desenvolupar els objectius plantejats en relació a la comunicació, la socialització i l’autonomia de l’alumnat dins d’un marc inclusiu, fomenta el treball cooperatiu entre els equips docents d’ambdues escoles.