EAP

L’Equip d’Assessorament Psicopedagògic referent del centre és el B-45 de Rubí.

El professionals referents de l’EAP que intervenen al centre són els especificats a continuació.

PSICOPEDAGOG DE L’EAP

La seva intervenció és, generalment, tots els dimarts al matí i sempre que la situació ho requereixi.

Les seves funcions principals són:

• Coordinació amb l’equip directiu
  • Coordinació i assessorament a l’equip de professionals del centre sempre que s’escaigui convenient.
  • Participació de la CAD (Comissió d’Atenció a la Diversitat) setmanal.
  • Participació de la CAD social.
  • Participació de la CAD Pedagògica, de la que participen equip directiu, coordinadores d’etapa i coordinadora PAE.
  • Assessorament a l’alumnat, famílies i equips docents sobre aspectes d’orientació personal, educativa, professional i social.
  • Elaboració dels dictàmens d’escolarització.
  • Observació de l’alumnat per valorar les seves necessitats i recursos educatius necessaris per donar la millor resposta educativa a aquestes.

Psicopedagog referent:

Oscar del Barrio (Director de l’EAP)

TREBALLADORA SOCIAL DE L’EAP

La seva intervenció és, generalment, els dimarts al matí (el 3r dimarts de cada mes).

Les seves funcions principals són:

• Seguiment de les propostes de serveis diürns per a aquells alumnes que finalitzen l’etapa escolar obligatòria a l’escola.
  • Participació de la CAD social.
  • Seguiment dels alumnes amb risc social.

Treballadora social referent:

Marta Solana