Transport escolar

El servei de transport escolar del centre és titularitat del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i està gestionat pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.

Actualment l’escola compta amb vuit rutes de transport escolar, de les quals tres són de transport adaptat.

El servei de transport escolar només es duu a terme al matí i a la tarda, coincidint amb l’entrada i sortida de l’escola. A l’horari del migdia no hi ha servei.

El transport és obligatori i subvencionat per l’alumnat de fora del municipi de Rubí. La resta de l’alumnat té l’opció de fer-ne ús, no obligatori ni subvencionat, presentant prèviament la sol·licitud d’alta al servei a través de la direcció del centre educatiu.