El DOMUS D’OLIVET busca donant de sang ” per salvar vides”

El proper dimecres  11 de maig els alumnes de l’optativa de mediació organitzen una campanya de donació de sang

Han dissenyat una campanya de comunicació i volem animar la gent a donar sang el proper dimecres 11 de maig de 9 a 12 i de 16 a 21 hores. Els alumnes de 2n d’ESO  de l’institut estan treballant gràcies a una iniciativa promoguda des del Banc de Sang.

Dins el projecte interdisciplinari del centre, els alumnes de 2 d’ESO han dissenyat la campanya de donació de Sang, treballant des de diverses matèries. Així, dissenyant la campanya, que té tres fases, els alumnes han necessitat coneixements de ciències naturals, llengua, plàstica i mediació, entre altres.

Primer han hagut “de pensar i decidir, per equips” com seria la campanya de comunicació i com es donarien a conèixer, moment en què van decidir “escriure cartes als veïns, imprimir pòsters, per un anunci publicitari, dissenyar flyers i anar als mitjans de comunicació.
El dia de la donació, els alumnes supervisaran les tasques i recopilaran informació per després elaborar gràfics a la classe i poder elaborar “propostes de millora”.

Una experiència enriquidora que els alumnes valoren, ja que ” podrem veure com s’ho fan els metges , treballarem per una bona causa i podrem ajudar molta gent que necessita sang”. Com remarca el seu eslògan: “La teva sang, la meva vida”