Projecte de reutilització de llibres de text

Benvolgudes famílies,

a la reunió informativa del passat 20 de juny, vam explicar que aquest any la socialització es fa a través de Llibres Text.

• Les comandes es poden realitzar del 7 al 20 de juliol.
  • Podeu demanar els llibres a través de la pàgina web www.llibrestext.com
  • Haureu d’identificar el nostre centre amb el número facilitat: SB48423
  • En aquesta web hi trobareu un enllaç amb un document guia que us explica com l’heu de demanar i que resol diferents dubtes que podríeu tenir.
  • Per a incidències amb la web de comandes podeu contactar amb LLIBRES TEXT S.L.

GUIA COMANDA SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES

Les famílies fareu la comanda per mitjà de la web de Llibres Text qui prepararà els lots per al curs vinent.
Hi haurà llibres per a tothom; el projecte de socialització de llibres ja és un fet i l’AMPA ha adquirit el compromís de subministrar tots els llibres que es reservin.

Tot el lot de llibres encarregats i pagats es lliuraran a l’institut: els vostres fills els trobaran a l’aula el primer dia de curs.

Serà imprescindible ser soci de l’AMPA per poder gaudir d’aquest servei.
En el mateix moment en què es faci la comanda, també es farà el pagament de la quota de l’AMPA (24€) i el dipòsit de (40€). A partir del 2n fill, només caldrà pagar la quota de dipòsit (40€).

Aquest any tots els cursos pagaran aquest dipòsit, que serveix de fiança i es retornarà a final de 4t ESO i 2n de BAT, quan s’hagin tornat els llibres.

A ESO hi ha un LOT tancat amb les matèries obligatòries, només han de marcar les optatives o el francès.

A BAT es pot marcar el que es necessiti segons la modalitat triada per l’alumne.

Hi ha matèries que no surten?

Si alguna matèria no surt és perquè no es necessita llibre i es treballarà amb material que proporcionarà l’Institut.

Si ja tinc un dels llibres i només vull una part?

A ESO el LOT és tancat i per tant s’ha d’agafar el LOT sencer, no es poden triar només algun llibre. A BAT es poden seleccionar els llibres que es vulgui.

Es pot pagar a terminis?

No, s’ha de pagar la totalitat d’un sol cop.

Tinc concedida una MOTXILLA (beca), com ho he de fer?

El centre gestionarà la comanda directament amb l’AMPA i LLIBRES TEXT a través d’aquest ajut. A l’alumne se’ls hi donaran el primer dia de classe. Ara per la comanda no s’ha de preocupar en pagar res.

És possible que la quota de l’AMPA 24€ i el dipòsit 40€ s’hagin de pagar a banda, possiblement al setembre, el centre està esperant la resposta del Departament d’Educació, per saber com s’han de gestionar aquests conceptes.

Moltes gràcies a tots per la  bon estiu.

AMPA INS Santiago Sobrequés i Vidal.