L’alumne/a més llegidor/a

L’Anna Rodríguez, de 2n d’ESO A, s’ha distingit com l’alumna més llegidora del centre en l’apartat de lectura autònoma i silenciosa.

A

Aquesta modalitat de lectura ha ocupat, a 2n d’ESO, un 60% de les sessions de lectura diària, que duren 25 minuts, i l’Anna ho ha aprofitat per a llegir fins a 9 obres. Per assolir aquesta xifra és evident que hi ha hagut d’haver continuïtat entre la lectura al centre i a fora, ja que d’altra banda resultaria impossible. Si teniu curiositat per saber els gustos lectors de l’Anna, us afegim els títols dels llibres que ha devorat: Els analfabetistes, Divergente, Harry Potter y las relíquies de la muerte, Harry Potter y la càmera secreta, Harry Potter y la orden del Fénix, Harry Potter y el prisinionero de Azkaban, Harry Potter y el cáliz de fuego, L’home dels records, Totes les fades del regne.