Visita a l’Ajuntament

Entre el 27 d’octubre i el 3 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO vam anar a l’Ajuntament de Sant Gregori on ens van rebre l’alcalde i la secretària. Primer quan vam arribar vam anar directament a la segona planta a la sala de plens que és on es fan les reunions que tan poden ser ordinàries -cada dos mesos- o bé extraordinàries -es convoquen quan hi ha algun tema urgent.

Allà a la sala de plens l’alcalde ens va fer una introducció sobre el seu càrrec i les seves obligacions, tot seguit va dirigir la paraula a la secretària que també ens va explicar en què consisteix la seva feina i quines són les seves funcions. Quan van acabar les explicacions, tots o gairebé tots els alumnes vam formular alguna pregunta.

Un cop acabat el torn de preguntes, ens van comentar les fotografies emmarcades que hi ha a la paret que són dels alcaldes del municipi des del 1899. N’hi ha tres sense imatge però amb una còpia del document de l’acte d’investidura com alcaldes ja que no s’ha aconseguit cap retrat dels alcaldes.

Finalment vam fer una visita guiada per tot l’ajuntament; vam veure les sales dels treballadors, el despatx de la secretària, també ens van ensenyar l’arxiu municipal i, per últim, el despatx de l’alcalde.

Alumnes de l’INS Vall de Llémena