Projecte de treball amb la Residència Les Oliveres

“MOMENTS COMPARTITS”

ACTIVITAT DELS ALUMNES DE 2n ESO B

El dilluns 21 de setembre els alumnes de 2n B de l’Institut Vall de Llémena van ser els responsables d’iniciar el projecte “Moments compartits”. Aquest projecte pretén apropar dues realitats tant diferents però tan properes al mateix teJugant juntsmps, com són un Institut de Secundària (Institut Vall de Llémena) i una residència de gent gran (Residència les Oliveres).

Coincidint amb el dia internacional de l’alzheimer, aquesta primera trobada va consistir en apropar i sensibilitzar als alumnes d’aquest trastorn a través d’una exposició-xerrada duta a terme per l’Eva , infermera de la residència. En acabat els alumnes van compartir una bona estona amb els “avis” del centre tot jugant a diferents jocs de taula.

La valoració de l’experiència és molt positiva tant pels nostres alumnes, que a part de conèixer una mica més aquest malaltia, van saber estar, aprendre i compartir un minuts amb la gent de les Oliveres. Cal destacar també l’agraïment mostrat per tots els usuaris de la residència, i les ganes de repetir l’experiència.