Girona Flors de Cinema

Els alumnes de l’Institut han participat en l’activitat Girona Flors de Cinema, un taller de producció documental col·lectiva que el Museu del Cinema ha produït i ofert a diferents instituts. Les filmacions que han fet els nois i noies s’han enregistrat inspirant-se en les primeres pel·lícules de la història que van ser gravades amb el cinematògraf, l’aparell inventat pels germans Lumière. Han utilitzat càmeres de vídeo i iPads, sempre amb pla immòbil d’una durada màxima de 50 segons, tal com es feia en el orígens de les filmacions.

Els nostres joves s’han mostrat molt segurs i amb un domini considerable del mitja`. També s’ha valorat molt la seva creativitat i ull fotogràfic per escollir imatges i composicions originals.

En aquest vídeo els podeu veure en plena acció.