Preinscripció curs 2017-2018

Calendari i documentació a tenir en compte per a la preinscripció i matrícula a:
Batxillerat
Cicles formatius de grau mitjà
Cicles formatius de grau superior
Curs de preparació per a la incorporació a grau superior (CAS)
Programes de formació i inserció (PFI)
La documentació… Llegeix més»

Festa intercultural de fi de curs

Aquest any, l’alumnat de 1r de batxillerat ha participat en 3 tallers de Convivència intercultural que ha dinamitzat Fundació Adsis. D’aquesta experiència n’ha sorgit el “Grup de joves per la convivència intercultural” de l’institut Vall d’Hebron, format per alumnat voluntari que es proposa promoure la riquesa de totes les cultures i denunciar les situacions de discriminació i injustícia. Llegeix més»

Trobada de Mediació. Energia positiva a cabassos!!!

Un grup de 15 mediadors i mediadores de l`ESO i del CFGM de Gestió administrativa, hem participat a la TROBADA DE MEDIACIÓ que s’ha celebrat al Institut Brogi de Barcelona, amb més de 200 persones assistents.

Vam participar als següents tallers: Llegeix més»

Simposi sobre la intervenció contra el Bullying

Un grup de 22 mediadors i mediadores de l’ ESO i de CFGM ADMINISTRATIVA, hem participat al SIMPÒSIUM SOBRE LA INTERVENCIÓ CONTRA EL BULLING, organitzat pel Col·lectiu FU i la fundació FC Barcelona que s’ha celebrat a l’Auditori 1899 del FC Llegeix més»

Desfilada de moda i perruqueria

Dijous 25 de maig, es va poder seguir en directe, mitjançant streaming a Youtube, la Desfilada de moda i perruqueria organitzada per l’alumnat dels Cicles formatius d’Imatge personal, en col·laboració amb l’IESM Lluïsa Cura i l’INS Anna Gironella de Mundet.