Acredita’t 2018-19

Aquest curs 2018-2019 es convoca un nou procés d’Acreditació de les competències professionals per a l’àmbit de les Activitats físiques i esportives i el Socorrisme..
La presentació de la Sol·licitud de preinscripció s’haurà de fer del 13 al 30 de setembre de 2018 per… Llegeix més»

Benvinguts a l’institut

Des del departament d’imatge personal us volem donar la benvinguda a l’institut. Estem convençuts que el curs 2018/19 serà fantàstic i us volem enviar tota la força i energia que necessiteu per començar.

Graduació – 4t d’ESO 2014-18

El passat 21 de juny els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la seva graduació al teatre de l’institut en companyia de les seves famílies i professors.

La festa va comptar amb uns presentadors de luxe, la Syra, l’Aitana, el Dani i l’Ayoub, que van conduir l’acte amb molt d’humor i van fer que tothom gaudís del moment. Llegeix més»

Matrícula d’ensenyaments postobligatoris per al Curs 2018-19

Els períodes de Matriculació per al Curs 2018-19 són els següents:

Cicles formatius de grau mitjà:

Publicació de les llistes d’alumnat admès – 3 de juliol
Període de matriculació – 4 al 11 de juliol
Assignació de les places vacants – 12 de juliol a les 11h

Atenció: Per a la matricula del CFGM de Conducció d’activitats al medi natural
és obligatòria l’assistència a la Reunió per a les famílies el dimecres 04 de juliol a les 18.00h. Llegeix més»

Formació contínua

Aquest juny l’equip docent d’imatge personal ha fet un curs d’especialització en barberia per aplicar-se a fondo el curs vinent i ser un dels centres més punters de tota Catalunya.

Excursió a Natupark

El dia 20 de juny vam anar d’excursió al Natupark. Vam agafar el metro i el tren. Quan vam arribar, vam esmorzar i en acabar vam pujar a les tirolines. Va ser molt divertit, però a la vegada ens va fer una mica de por per l’alçada i per algunes zones on es movia molt. Després, vam anar a la piscina i ens vam remullar, ja que feia molta calor. Ens ho vam passar molt bé!! Recomanem a tothom l’experiència! Bon estiu!