Jornades de Portes Obertes

institut_900px

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

ESO: dissabte 03 de març a les 11h. Llegeix més»

NOU període de preinscripció a l’Acredita’t 2017 d’Activitats físiques

arton72-0bc72 logo_fse_color

Del 05 de febrer al 02 de març restarà obert el NOU període de preinscripció al procés de l’Acredita’t 2017 per a la Família professional d’Activitats físiques fins a finalitzar les places assignades.

Per a la Família professional d’Administració i gestió les places assignades han quedat exhaurides. Els interessats que no hagin pogut inscriure’s en aquest centre poden trobar en aquest enllaç els Centres Acredita’t i la seva disponibilitat de places.

Trobareu més informació a l’apartat de l’Acredita’t.

Masterclass de protocol

Els alumnes de 2n del CFGM de Gestió Administrativa reben una #masterclass de protocol a càrrec dels seus companys de 2n del CFGS d’Assistència a la Direcció, on s’expliquen i els donen consells a nivell estètic i de comunicació per anar a la propera edició de la #FiraDEmpreses a #Barcelona

Maquillatge a l’escola bressol

Aprofitant que arriba carnestoltes els alumnes de PFI d’imatge personal, han anat a maquillar als nens i nenes de l’escola bressol de l’hospital de la Vall d’Hebron, una experiència molt agradable on tothom va passar una estona molt enriquidora.

Cosmobeauty

En aquesta ocasió tota la família d’imatge personal s’han trobat per anar a la fira “Cosmobeauty” de Barcelona d’enguany. Una cita obligatòria per a tots els professionals del sector on es poden trobar totes les novetats en estètica i perruqueria.

Escalfant motors per carnestoltes

Els alumnes de PFI d’imatge personal escalfen motors per carnestoltes, estan preparant uns maquillatges espectaculars… La festa està en camí!!!

Visita a la Sagrada Família

Acompanyant al grup de Religió de la Marina Cruz, l’alumnat del projecte Erasmus+ va visitar la basílica de la Sagrada Família, l’obra mundialment coneguda de l’arquitecte Antoni Gaudí.
Vam poder gaudir de les erudites, detallades i divertides explicacions d’en Tomàs, veí del barri i expert en el monument.
Vam començar Llegeix més»

Erasmus+ a Finlàndia

El David Alonso i el Sergi Jiménez, alumnes del cicle formatiu de grau superior ”Animació d’Activitats Físiques i Esportives”, estan realitzant part de la seva Formació en Centres de Treball a la ciutat de Rovaniemi (Finlàndia), gràcies al projecte Erasmus+ que s’ha posat en marxa aquest curs 2017/18. Durant la seva estada, faran pràctiques a l’entitat ”Santa Sport” dedicada a serveis d’activitats físiques. Llegeix més»

Concurs d’idees emprenedores curs 2017-2018

Ja tenim els finalistes del cinquè concurs d’idees emprenedores de l’Institut Vall d’Hebrón!
Entre tots els participants s’han preseleccionat els nou projectes més interessants en clau d’innovació i emprenedoria. Cada projecte haurà de ser defensat pels seus promotors davant el tribunal en la final que… Llegeix més»