Acredita’t 2017

arton72-0bc72 logo_fse_color

S’inicia el procés d’Acreditació de les competències professionals per als àmbits d’Administració i gestió i d’Activitats físiques.

Les preinscripcions estaran obertes entre el 23 d’octubre i el 15 de desembre de 2017. En cas de places vacants la preinscripció continuarà oberta .

Trobareu més informació a l’apartat de l’Acredita’t

Xerrada comunicació, protocol i esdeveniments

El grup de 2º del CFGS Assistència a la Direcció ha rebut a la jacqueline Ruiz, experta en comunicació, protocol i organització d´esdeveniments, a més de ser directora d´empresa.

Ens ha traslladat a la realitat d´una organitzadora de grans esdeveniments i a tot el que ser-ho comporta. També s´ha parlat de les diferents sortides professionals que tenen l´estudi d´aquestes matèries.

Una ponent amb molt de carisma i grans habilitats comunicatives que ha aconseguit acaparar tota la nostra atenció.

Els alumnes de Forestal al Collserola

En aquesta ocasió els alumnes de PFI de Forestal, han anat a la Serra del Collserola per veure la Font Groga. En aquesta època del any, tot i que fa molt fred la muntanya està molt maca i els nostres amics ho han pogut comprovar.

PFI Visita el Museu del Disseny de Barcelona

El grup d’Imatge Personal del PFI hem anat al Museu de la Indumentària (al Museu del Disseny de Barcelona). A través d’una exposició de vestits de diverses èpoques, des de el segle XVI fins a l’actualitat, hem vist com s’utilitza la indumentària femenina com aparador del prestigi de la família. També em pres consciència de com el vestit i els seus complements han anat modificant la figura femenina segons els cànons de bellesa de cada període i les conseqüències que tenien  en la salut de les dones que els seguien.

GS d’Estilisme i direcció de perruqueria

Els alumnes del grau superior d’Estilisme i direcció de perruqueria estan realitzant recollits de passarel·la pel Mòdul professional de Pentinats per a produccions audiovisuals i de moda; aprenen a caracteritzar personatges per a produccions audiovisuals, sessions fotogràfiques, passarel·la i altres esdeveniments…

Perfil del contractant

Està obert el procediment de licitació del contracte de neteja del centre:

Xerrada “Parlem de Feina” Sindicat CCOO

Xerrada  “Parlem de feina” amb Acció Jove a l’Institut per a l’alumnat del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGS d’Assistència a la Direcció. El ponent va explicar coses relacionades amb l´àmbit laboral: rebuts, salaris, drets i obligacions dels treballadors, els diferents sindicats que hi… Llegeix més»