Preinscripció curs 2017-2018

Calendari i documentació a tenir en compte per a la preinscripció i matrícula a:
Batxillerat
Cicles formatius de grau mitjà
Cicles formatius de grau superior
Curs de preparació per a la incorporació a grau superior (CAS)
Programes de formació i inserció (PFI)
La documentació… Llegeix més»

Desfilada de moda i perruqueria

Dijous 25 de maig, es va poder seguir en directe, mitjançant streaming a Youtube, la Desfilada de moda i perruqueria organitzada per l’alumnat dels Cicles formatius d’Imatge personal, en col·laboració amb l’IESM Lluïsa Cura i l’INS Anna Gironella de Mundet.

Sant Jordi 2017

El passat 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi al nostre institut amb diferents activitats: tallers de punts de llibre i d’escacs, obres de teatre, jocs populars, torneig de futbol benèfic i recitals.
També com cada any, gràcies al suport de l’AMPA, vam fer el nostre tradicional lliurament de premis Llegeix més»

Lectura en diferents idiomes a la biblioteca

Com cada any per Sant Jordi, a l’INS Vall d’Hebron fem la nostra tradicional lectura de poemes en diferents idiomes, donant protagonisme a les llengües d’origen de molts dels nostres alumnes. Aquest any hem pogut gaudir de poemes en català, castellà, anglès, francès, urdú, àrab, japonès i nepalès. Amb les lectures en anglès, han volgut homenatjar Jane Austen i Lord Tennyson Llegeix més»

Sortida a l’Aula ambiental “Les Tres R”

Al CFGM de Gestió Administrativa, primer curs del matí, dins la UF de Gestió d’existències, hem treballat el tema dels envasos i l’embalatge.  En la nostra visita a  l’aula ambiental de la Sagrada Família, hem pogut aprofundir en com es fa la gestió de residus a la ciutat de Barcelona. Llegeix més»

Una tarda a l’òpera

El passat 13 de maig alumnes i ex-alumnes de Batxillerat de l’institut vàrem tenir l’oportunitat d’anar a l’assaig general d’una òpera, en aquest cas, La fille du régiment de G. Donizetti.

Tots vàrem sortir entusiasmats per l’experiència i el bon moment que vàrem passar. No us la perdeu!

Aquí teniu algunes fotos…