Catskills 2018

El dia 6 de juny es va celebrar a l’institut el campionat de Catalunya Catskills 2018,  l’esdeveniment va ser tot un èxit i tothom va poder gaudir de l’espectacle. Els instituts guanyadors van ser:

• En primera posició, l’institut Calípolis.
  • En segona posició, l’institut Tuya.
  • La tercera posició, l’institut Camps Blancs.

La Desfilada

Publicada por Vall Hebron en Jueves, 31 de mayo de 2018

Com cada any, el departament d’imatge personal de l’institut ha participat conjuntament amb els instituts AG Mundet, Joan Brossa i Lluïsa Cura en el projecte de final de curs. L’èxit d’enguany és degut a la organització de les professores Ana Pacheco (departament de perruqueria) i Mercè Nolla (departament de estètica) i els grups implicats en l’esdeveniment que són: PFI de perruqueria i estètica, GM de perruqueria i cosmètica capil·lar, GM d’estètica i bellesa i GS d’estilisme i direcció de perruqueria. Tot una experiència que repetirem el proper curs.

Trobada alumnat mediador

El dimecres 16 de maig es va celebrar al Centre cívic Cotxeres de Sants la VIII TROBADA D’ALUMNAT MEDIADOR DE BARCELONA.

Van participar 430 nois i noies de 24 centres de la ciutat.

En representació del nostre institut van participar 10 mediadors i mediadores de 3r d’ESO i Primer de Batxillerat

Al voltant del tema de la trobada: “La convivència per terra, mar i aire”, Llegeix més»

Taller de Cuina Catalana a l’Aula d’Acollida

La setmana passada, els alumnes de l’aula d’acollida de l’INS Vall d’Hebron vam anar a fer un taller de cuina tradicional catalana amb els amics d’Espai Cuina’m del Mercat de la Vall d’Hebron. Aquest any, però, les sessions van tenir lloc a la cuina del Casal de Gent Gran de Sant Genís dels Agudells perquè estan reformant la cuina del mercat. Un cop allà, ens vam alegrar molt de Llegeix més»