Jornades de Portes Obertes

institut_900px

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

• Cicle formatiu de grau mitjà de Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural: dimecres 25 d’abril a les 18.30h
  • Batxillerat (excepte Modalitat d’arts escèniques): dissabte 05 de maig a les 11h.
  • Batxillerat – Modalitat d’arts escèniques: dissabte 05 de maig a les 12h
  • Curs de preparació per a la incorporació als cicles de grau superior (CAS): dissabte 05 de maig a les 12h

Els que vingueu a les portes obertes us demanem que ens ompliu aquesta petita enquesta per ajudar-nos a millorar (serà un minut!).

Sortida al Sindic de Greuges de Barcelona

Els alumnes de 11º del CFGM de Jurídica i els alumnes de 1º d´Assistència a la Direcció amb relació amb el Mòdul M14 Jurídica,el passat dijous feren una visita al Síndic de Greuges de Barcelona on els van explicar el seu funcionament, les diverses gestions que… Llegeix més»

DMAF

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA 2018

+ actius cada dia

Com ja va sent costum al nostre centre, aquest any hem tornat a celebrar aquest gran esdeveniment a escala mundial, que pretén sensibilitzar la població sobre la importància que té per al seu benestar aconseguir un nivell d’activitat física saludable.

No hem d’oblidar que, portar un estil de vida actiu pot Llegeix més»

V Jornades d’emprenedoria 2017-2018

La setmana passada vam tenir la 5ª Jornada d’emprenedoria que s’organitza a l’Institut des del Departament de FOL amb la col·laboració de Barcelona Activa.

Alumnes dels cicles d’administració i d’estètica del torn de tarda van assistir a la xerrada que ens va oferir Àngel Díaz explicant la seva experiència com a empresari emprenedor.

En el mateix acte es van fer les entregues dels guanyadors del concurs d’idees emprenedors de l’Institut Vall d’Hebron que hem celebrat enguany: Llegeix més»

Acredita’t 2017 – Fase d’Avaluació

arton72-0bc72 logo_fse_color

Nou periode d’inscripció a la fase d’avaluació de l ’Acredita’t de la família professional d’Actrivitats físiques:

Els dies 25,26 i 27 d’abril en horari de secretaria.

Teniu en compte que:

– Cal portar el resguard de pagament i el full de sol·licitud amb les Unitats de Competència que es volen acreditar.
– No s’admetran inscripcions  fora de les dates establertes  i
– Divendres 27 d’abril, la secretaria no és oberta en horari de tarda,

Trobareu més informació a l’apartat de l’Acredita’t