Visita al Centre Meteorològic Territorial de Catalunya

L’alumnat del Cicle de Conducció d’activitats al medi natural va conèixer de primera mà com es formen els núvols, quins aparells utilitzen els meteoròlegs per a la observació del temps i com s’elaboren els models numèrics per a les prediccions a curt (nowcasting), mitjà (forecasting) i llarg termini (models climàtics).

PFI de perruqueria i estètica

Els alumnes de PFI de perruqueria i estètica ja han començat amb les classes pràctiques, aquestes noies formen un bon equip.

Han agafat el curs amb moltes ganes!!!

Trobareu les fotos al Facebook.

Sortida a Schwarzkopf del GM de Perruqueria

El passat 28 de setembre els alumnes de 2on de grau mitjà de Perruqueria van fer un curs de color a la casa comercial Schwarzkopf- Al matí va ser una intensa jornada on van fer la teoria de les noves tendències en color i a la tarda van poder posar en pràctica tot el que havien aprés amb unes simpàtiques clientes que van fer de models. Trobareu les fotos al Facebook.

Apunts del natural al Parc Güell

En començar el curs les professores de la matèria de Dibuix Artístic II, varen realitzar una activitat dins el currículum dirigida a reforçar: l’amidament de les formes, la comprensió de l´espai i la necessitat de l´enquadrament en tota representació gràfica. Trobareu les fotos al Facebook.

Festa intercultural de fi de curs

Aquest any, l’alumnat de 1r de batxillerat ha participat en 3 tallers de Convivència intercultural que ha dinamitzat Fundació Adsis. D’aquesta experiència n’ha sorgit el “Grup de joves per la convivència intercultural” de l’institut Vall d’Hebron, format per alumnat voluntari que es proposa promoure la riquesa de totes les cultures i denunciar les situacions de discriminació i injustícia. Llegeix més»

Trobada de Mediació. Energia positiva a cabassos!!!

Un grup de 15 mediadors i mediadores de l`ESO i del CFGM de Gestió administrativa, hem participat a la TROBADA DE MEDIACIÓ que s’ha celebrat al Institut Brogi de Barcelona, amb més de 200 persones assistents.

Vam participar als següents tallers: Llegeix més»