Col·laboració amb la Fundació Infantil Ronald McDonald

La Fundació Infantil Ronald McDonald és una entitat sense ànim de lucre creada el 1997 amb l’objectiu de crear, buscar i donar suport a programes que millorin de manera directa la salut i el benestar dels infants.

A través de les Cases Ronald McDonald, la Fundació ofereix una “llar fora de la llar” a famílies amb nens que pateixen malalties de llarga duració que s’han de desplaçar per rebre tractament mèdic.

La finalitat de les Cases és crear un entorn on el nen pugui portar una vida normalitzada mentre rep un tractament mèdic, ja que poder estar amb la seva família i relacionar-se amb altres nens fora de l’hospital, influeix molt favorablement en la seva recuperació.

Des de fa més de cinc cursos, i aquest no n’ha estat una excepció, els alumnes de la família d’Imatge Personal de l’institut col·laboren amb aquesta institució aportant cures capil·lars i de bellesa a les persones que hi resideixen.

Resulta una experiència molt enriquidora per l’alumnat, ja que a més de practicar els aprenentatges en directe, descobreixen el servei hospitalari, un tipus de servei poques vegades conegut i molt necessari tan pels pacients com pels seus familiars.